Publicat de: skymindblog | 1 Septembrie, 2008

Spersa Remember

 

Drumul meu ma duce astazi prin centru. Stau in Piata Unirii si ma las inspirat de ritmurile unei muzici peruane traditionale cantate de Jose Weyra. Ma opresc pentru un moment pentru a savura, parca ceva in aer imi intrerupe sirul de ganduri. Muzica ma transpune intr-un spatiu de liniste profunda si totodata si  inima participa deschizandu-se si ea. Sunetul de nai e impresionant, e ca o bataie la poarta inimii. Si Da, inima mea se deschide…Ma intreb daca oare si ceilalti trecatori grabiti savureaza acest moment in pauzele dinre gandurile lor. Si linistea in care ma transpune aceasta muzica ma duce cu gandul la Spersa, la  „deschiderea inimii” si la atmosfera de iubire si transformare care a fost pe tot parcursul seminariilor de la Bucuresti si Cluj, la toti prietenii pe care mi i-am facut … si cand ma gandesc ca a trecut deja putin peste o luna de atunci. Si gandurile se perinda in continuare pe ecranul mintii mele si parca spusele Spersei imi revin acum atat de Prezente: „ Acum ceea ce traiti este experienta Valului si veti ramane pe el inca o perioada de timp, dupa care inevitabil va urma Caderea, nu veti mai trai la aceeasi Intensitate ca acum dar acceptati momentul pentru ca apoi va urma un alt val. Poate un alt seminar, sau un alt moment care va va inalta din nou.” Este exact ce simt eu acum, valul este in cadere, iar rutina obisnuita si vechile tipare de gandire ma pun la incercare. Vad si simt asta cu proprii mei ochi si simturi,… si totusi  ceva din mine imi spune: „ Tu esti Leul, nu turma de oi. Doar priveste atent”. ( Si deodata vizualizez cartea de tarot Osho : Conditionarea cu  „ leul incojurat de oi”)…iar gandul asta imi da sperante si o stare de „putere interioara” dar totodata si multe intrebari…    Parca nu mai incap in mine… Cuvintele Spersei repetate de atatea ori in acele zile ( si nu numai cuvintele ei ci mai ales Prezenta ei) : „ Iubirea nu inseamna neaparat ‚sa dai’ iubire si mai degraba ‚sa primesti’.  Sa-l primesti pe celalalt in inima ta fara nici o rezistenta.”….am trait atunci unul din acele momente de „insight” in care ceva parca iti lumineaza intreaga fiinta si te pune pe o directie noua.  Eu care credeam ca a iubi inseamna sa fii iubire si apoi sa oferi. Se pare ca se poate si altfel, si invers. Sa primesti si sa fii deschis. Desigur aici apar si multe intrebari: Cum poti oare sa-l primesti pe celalalt fara rezistente daca tu nu te arati asa cum esti si iti pui masti, cand ai atatea frsici si blocaje pe care poate nici nu ai curajul sa le vezi? Oare cum sa-l primesti cu inima deschisa pe celalalt cand primindu-l, tu insuti iti intalnesti rezistentele si fricile?   …uneori percep tot acest proces ca o moarte a ceva din mine, simt ca nu imi este usor dar in acelasi timp stiu ca am ales Constient acest drum si, o lumina apare din nou on constiinta mea. Si de fapt ce simplu e, doar imi intreb inima: „ Ce simti tu acum?”  Si usor, respirand ea se deshide si imi rapunde cu multa Liniste si Caldura, alteori entuziasm si compasiune dar de fiecare data un sentiment de Acasa. Imi aduc acum aminte de momentele cand esti indragostit…ce Val, ce Vin spumant…atunci ai tendinta „ sa te pierzi pe tine” in energia Valului. OK, imi spun eu..Ce este acest „tine”? Pai da, este acest sentiment de Acasa si de caldura si Liniste profunda din inima mea…stiu ca ce e Autentic se hraneste din acest sentiment de Acasa…(stiu ca ma repet dar imi place asa mult sa ma refer la „a fi Acasa” ).

De ce as mai „cersi” iubirea si prezenta partenerului cand de fapt este aici in inima mea Linistea.  Si ce frumos se continua de aici Drumul inimii…mergand cu inima deschisa si invitand si sexualitatea in acest nou cadru. Si asa apare Tantra = Iubire + Prezenta+ Sexualitate. Nici numai ma gandescacum sa „controlez” sisa directionez energia sexuala…parca e mult mai simplu acum…e un Flux intre masculin si feminin, intre doua inimi.

Te iubesc Spersa, va iubesc pe toti. Si va multumesc pentru caldura si gandurile bune. Pe curand in octombrie la Sibiu. Astept cu nerabdare sa ne revedem si sa continuam Calatoria. „Tantric Heart”

Veet

Lasă un răspuns

Categorii

