Publicat de: skymindblog | 8 Noiembrie, 2007

In-Motion…E-Motion…and the HEART OPENING

Inteligenta Inimii

( Opening to the HEART)

Seminar OSHO de re-descoperire a limbajului inimii

7-9 dec. 2007 Bucuresti                                                                             

  „Inteligenta inimii creeaza poezie in viata ta, aduce dans pasilor tai, iti face viata o bucurie, o celebrare, un zambet. Iti aduce o dispozitie de ras. Te face capabil de a iubi si a darui. Asta este viata adevarata…”  OSHO- The Secret of Secrets 

Cu siguranta te-ai intrebat in unele momente: „Cum as putea fi eu insumi in fiecare moment, la serviciu, acasa, cu prietenii?“

Oare nu ai fost nu de putine ori in situatia de a-ti fi greu sa decizi ce sa faci, ce sa alegi din cauza unui conflict intre inima si minte? Mintea spunea ca  “trebuie“ sa faci asta, inima „simtea“ altceva. Printr-o Intelegere a modului cum functioneaza mintea si inima poti sa-ti folosesti mintea atunci cand e nevoie de ea si inima lafel. Fara sa creezi inutile conflicte.  

Vino la acest workshop si vei vedea, vei auzi si vei simti glasul inimii tale:

 Va fi o oportunitate pentru tine sa descoperi si sa te reconectezi cu calitatile Esentiale ale Inimii precum IERTARE, ACCEPTARE, INCREDERE, INOCENTA si BUCURIE mai degraba decat intelegerea obisnuita a inimii care este un spatiu al emotiilor si romantismelor. 

Vei descoperi niste “chei interioare“ care te vor ajuta sa integrezi aceste calitati in viata de zi cu zi, folosind tehnici de meditatie. 

Toate iti vor aminti ca este ALEGEREA TA de a aborda viata din perspectiva mintii ori a inimii depinde de context. 

De asemenea Inima functioneaza ca o punte catre meditatie ajutandu-te sa ajungi mai usor intr-o stare de relaxare si de a fi martor. 

Un Workshop practic care isi propune sa raspunda acestor intrebari urgente… stai sa vezi…Prezentare seminar

  SPERSA este terapeut si discipol al lui Osho din 1984.Fondatoare a Centrului de Meditatie si Constiinta din Freiburg- „Body and Soul“.Intre 2002 si 2007 a locuit ca si rezident in cadrul Resortului Osho international din Puna/ India si a participat in cadrul programului „Munca ca si Meditatie“ ca si membru al Echipei de Terapeuti Osho din 2003. Timp in care a facilitat workshopuri precum “Deschiderea catre Inima“, „Deschiderea catre Sentimente“, „ Deschiderea catre Atingere“, „Deschiderea catre Intimitate“, „Energia Tantra“ si oferind sesiuni individuale in „energy balancing“, dinamica relationala, masaj holistic si consiliere psihologica. Calatoreste in Europa, Asia si SUA unde faciliteaza workshopuri si ofera sesiuni individuale.  

Daca doresti poti afla mai multe despre Spersa si metoda ei de vindecare citind parti dintr-un Interviu dand Click Aici… Interviu Spersa

Si ca sa o vezi…Spersa

De ce o Sesiune Individuala cu Spersa? Pentru ca beneficiezi de atentia si suportul Spersei direct si adaptat exact situatiei tale. Poti sa fii tu insuti(insati) fara sa ai teama de a fi judecat(a) de cineva din exterior, sa te deschizi si sa fii vulnerabil(a) pentru a gasi resursele pentru vindecare in interior. Poti incerca Vindecare Energetica, Dinamica Relationala sau Masaj Holistic. Durata este de 1 ora iar costul este de 50 Eu.

Daca doresti pot alege si o Sesiune Individuala cu Spersa poti citi mai multe detalii…

Citeste Aici… detalii Sesiune Individuala

Cand?

Vineri seara, 7 dec., 18.00 – 22.00

Sambata, 8 dec., 08.00 – 19.00

Duminica, 9 dec., 08.00 – 19.00 

Cat?

Costul grupei este de 100 Eu( se va plati in Euro). Pentru plata integrala pana pe 20 noiembrie costul grupei este de 90 Eu.  Pentru elevi,  studenti, pensionari costul grupei este de 85 Eu.( pentru inscriere inainte de 20 nov.plata este de 80 Eu). Inscrierea va avea loc pana pe data de 30 nov. inclusiv. Pentru inscriere se plateste obligatoriu suma de 30 Eu urmand ca la inceperea seminarului sa se plateasca restul.

Unde?

Gradinita Cuibusorul Zanelor( http://www.cuibusorulzanelor.ro), vizavi de Hotel Mariott, str. Ion Creanga nr 21, sector 5

Cine organizeaza?

SKY MIND– Centru OSHO de Informare cu activitati de Meditatie

Contact: Cristian VEET
e-mail : veet_cristian@yahoo.com

Blog: www.skymindblog.wordpress.com

telefon: 0722.519.299. 

Deschide-ti inima…chiar Acum

Responses

  1. Eheeeiii…ce am realizat eu in aceste 3 zile de workshop nu am atins in 6-7 ani de cautari spirituale…multumesc lui Dumnezeu ca mi-a adus in viata niste oameni atat de deosebiti: Spersa, Veet, si nu in ultimul rand, Osho!

  2. Va pup pe toti, va stiti voi care… Iata vine si explicatia!
    De mai bine de o saptamana mi se intampla o serie de lucruri…, era sa spun magice, dar mi-e teama ca nu da bine…,evenimente si intalniri in fata carora ma simt paralizat si uimit.
    Si cum mergeam eu asa saptamana trecuta naucit si mirat de ce mi se tot intampla, cineva ma ia de mana si ma aduce la intalnirea cu Spersa…, trei zile de vis si intr-a patra… o intalnire si o poveste cat o viata…
    Am aflat ca la intalnirea aceasta am fost invitat, cum si in ce fel…nu spun!
    Am aflat ca exist si am putut sa privesc in ochi copilul meu interior, ceea ce nu-mi imaginam vreodata sa apuc…
    Am descoperit ca am un nume si am un loc numai al meu, la care intotdeauana ma intorc cu o bucurie pe care cuvintele nu o pot cuprinde.
    V-am intalnit pe voi toti si va multumesc pentru finalul de gala pe care mi l-ati oferit.
    Astazi mi-am luat ramas bun de la Spersa, iar ceea ce mi-a spus m-a naucit din nou, dar despre asta va povestesc in alt episod.
    Toate cele bune!

  3. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Tippet.


Lasă un răspuns

Categorii

