Publicat de: skymindblog | 11 Aprilie, 2007

RESOURCING cu Maneesha James -descoperirea realitatii interioare,workshop de meditatie si dezvoltare personala, 18-20 mai 2007, Bucuresti

 

Cine este Maneesha James?
Maneesha James

Are experienta in meditatie de peste 33 de ani ofering grupe de dezvoltare personala, sesiuni individuale si conferinte publice in S.U.A., Europa, Japonia, India, Australia. A trait si lucrat alaturi de Osho pentru ultimii cincisprezece ani ai vietii lui. A fost persoana pe care Osho a experimentat tehnicile de meditatie la inceput.A fost editorul sef desemnat personal de Osho, cea care a inregistrat fidel discursurile sale, de asemenea cea care a scris „documentarea istorica” despre viata si scoala lui Osho.
A creat 6 meditatii ale sale pe CD, meditatii ghidate, impreuna cu 2 website-uri www.activemeditation.com , www.maneeshajames.com
Osho a spus despre ea: ”Am gasit in Maneesha mai mult decat Ramakrishna in Vivekananda, chiardecat Socrate in Platon…Ea face un lucru special adunand cuvintele si editand discursurile mele. Cand toti vom fi plecati, consemnarile ei vor ramane marturii in timp.”

Ce inseamna de fapt Resourcing?
Prin intermediul tehnicilor Osho, atat celor active, de miscare si sunet( gen Dinamica, Kundalini..etc) cat si celor pasive, de contemplare( gen Vipassana..etc) dar si metodelor de relaxare profunda cu voce( meditatii ghidate de Maneesha) vom experimenta aducerea in stare in care ne simtim plini de Resurse. De obicei accesul la starea de resurse e blocat de propriile credinte limitatoare si conditionari. Prin aceste metode vom avea mai multa energie in intreg corpul si deci mai multa energie pentru a constientiza ce este in interior, ganduri, stari, emotii, …vom explora … impreuna…
Dar ce inseamna de fapt starea de Resursa?
Inseamna deschiderea catre noi spatii din interior, catre o noua intelegere a relatiei cu noi insine, o Acceptare de sine mai mare si a celorlalti in care fiecare e liber sa fie asa cum este cu propriile harti, deschiderea catre Iubire si Empatie in relatie cu ceilalti, catre o senzatie mai profunda de „a fi cu picioarele pe pamant”, Impamantare si centrare, de asemenea Claritate mentala si capacitatea de a decide mai usor, Constientizare si un Simt al Prezentei mai mare.
Ce alte experiente pot avea in acest seminar?
Poti gasi o tehnica de meditatie care ti se potriveste cel mai mult dintre tehnicile diverse care vor fi experimentate. Iti poti face prieteni noi si poti descoperi un alt mod de a comunica, de a relationa, „de la suflet la suflet”.
Daca vrei sa citesti mai multe despre meditatie si despre facilitator poti da click pe urmatoarele pdf…

Despre RESOURCING – citeste si zambeste

Interviu MAneesha JAmes in Romania nov. 2006

Cum pot participa la acest seminar?
Cand?
Vineri seara, 18 mai de la ora 18 – 22.
Sambata, 19 mai de la 8 – 18
Duminica, 20 mai de la 8 – 18

Miercuri , 16 mai, Conferinta Publica, ora 18, Centrul cultural Nicolae Balcescu, Str 11 iunie nr. 44

Unde? Locatia va fi anuntata in cel mai scurt timp.

Pentru detalii pe e-mail : veet_cristian@yahoo.com ori
telefon- 0722.519.299 ( Cristian Miu-organizator)

Responses

  1. Super, de-abia astept! Ma simt pregatita pentru Maneesha.

  2. Rakendra ne-a pregatit pentru Maneesha?
    sau Maneesha pentru Rakendra?

    Aceasta este intrebarea.

    s-a deschis calea noului centru Osho cu aceasta grupa a Maneeshei.
    calea Osho.
    pentru prima data in Romania a venit Maneesha, editoarea cartilor lui Osho.am aflat asta la grupa si ma bucur.
    dragi prieteni, Veet, Priti,Daya, echipa lor, sunteti minunati.suntem minunati Toti.

    experienta la fel de unica de anul trecut, ma cheama din nou in Mai, 2007.

    ii simt ca fratii pe Maneesha si Rakendra, poate faptul ca au primit Initierea direct de la Osho si faptul ca au trait ceva ani langa el, spune ceva.
    Poate. poti sti, poti simti, fiind.
    participand la viata.

    la tot ce te atrage. ce iti vine in cale si te inspira.

    anul trecut, treceam prin mari provocari.am aflat in ultimul moment de la o prietena, partenera de business, indragostita de Osho.
    am citit anuntul grupei si am decis: voi merge.

    sa spun ca a fost inspiratia de moment si ca sunt fericita ca mi-am ascultat indemnul Inimii.

    incerc sa redau cateva crampeie din gandurile-mi:
    Maneesha,o doamna distinsa si atat de naturala, Iluminarea cred ca e SIMPLITATEA.
    Ea era simplitatea cu miros de trandafiri in jurul ei.

    Am simtit protectia ei. Toti am simtit energia benefica a grupui atat de vesel, de glumet, de frumos, tineri si mai putin tineri. am simtit Ajutorul. Zambetul ei tonic si optimismul si dansul sacru, m-au emotionat.

    Am dansat din plin.

    Meditatia Iubirii m-a impresionat cel mai tare. am re-invatat sa ma iubesc pe mine. prima. nu pot oferi lumii darurile mele daca nu mi-am oferit mie, iubirea, daruri, rasfatul, zambet, candoare si bunatate.

    priviti fotografiile grupei de anul trecut. ele spun totul.radiem Toti.
    nu cuvintele redau o realitate. nu au cum.
    cuprinsul nu poate cuprinde NECUPRINSUL, spunea cineva inspirat.
    mintea nu poate reda INFINITUL.

    Arina, cu deosebita consideratie Maneeshei, Intelepciunii femeii care a avut privilegiul sa-l intalneasca pe Osho in ultimii ani ai vietii lui si privilegiul de fi Editoarea tuturor celor peste 600 de carti Osho

  3. Regret ca am aflat prea tarziu despre conferinta.
    As fi vrut sa cunosc o persoana care a fost apropiata de OSHO.
    Il cunosc doar din cartile sale,dar e mai aproape decat ar putea fi in realitate.
    Il respect pentru tot!
    As vrea sa stiu daca se va mai tine vreo intrunire cu MANEESHA,in Bucuresti,si care sint conditiile de participare.

  4. mi-as dori si la oradea o astfel de conferinta

  5. Salutare tuturor!
    De curand am avut acces la OSHO, cititnd intamplator o carte de-a sa, Cartea despre copii, si din acel moment, acum 1 luna si jumatate nu ma mai intereseaza nimic altceva decat sa ma apropii cat mai mult de ceea ce am simtit ca reprezinta: ADEVARUL!
    Astazi am luat prima data contact cu site-ul vostru, ma bucur ca existati, si articolele voastre sunt atat de pline de lumina, simplitate, FRUMOS!
    Doresc sa invat cat mai multe despre meditatie, sa ma regasesc, sa experimentez LIBERTATEA – o notiune al carei sens abia acum il cuprind!
    I LOVE YOU GUYS!

  6. Doresc sa am dvd-urile in original ale lui Osho, am luat de pe net multe discursuri,(long live the TORRENTS!) din pacate nu toate calitative, titrari nu am gasit niciunde, nu e o problema pt mine, dar as dori sa le fac cunoscute cat mai multor oameni, prin CD-uri,e-mail etc. dar am nevoie de titrari. Cel putin in engleza.Sau macar de-as sti cum se fac, le-as face eu.
    Can u help me?
    Thanks!

  7. As dori niste dvd-uri sau cd-uri cu meditatie , dar sa nu fie doar muzica, ci sa vorbeasca cineva , sa ma ajute sa meditez ! Credeti ca aveti asa ceva ? Multumesc anticipat pentru raspuns !

  8. Tot cu bani si la voi ?


Lasă un răspuns

Categorii

